Problem z skrzynią biegów i wspomaganiem kierownicy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • artur_jak
    Classic
    • 2008
    • 21

    Problem z skrzynią biegów i wspomaganiem kierownicy.

    Diesla mogliby zrobić w takiej budzie :twisted: :diabelski_usmiech
  • adam056
    Classic
    • 2007
    • 6

    #2
    Problem z skrzynią biegów i wspomaganiem kierownicy.

    Witam. Proszę o pomoc. Mam problem kupiłem Octavię (1.9 tdi 110KM 2004). Pierwszy problem to dźwignia zmiany biegów. W pozycji „luz” jest bardzo sztywna „nie wraca” trzeba przesuwać ją używając nieco siły np. jak odchylę ją w prawo to tak pozostaje. Drugi problem to wspomaganie jest strasznie „słabe”. Czy tak jest w tych modelach, czy jest może możliwość regulacji siły wspomagania? Proszę o pomoc, wskazówki. Z góry dziękuję.

    Komentarz

    • bogusg
      Rider
      • 2007
      • 355

      #3
      Sprawdz poziom płynu w układzie wspomagania
      Teraz xenony by krzynol

      Komentarz

      • RomanS
        Elegance
        • 2004
        • 804

        #4
        Zamieszczone przez adam056
        Witam. Proszę o pomoc. Mam problem kupiłem Octavię (1.9 tdi 110KM 2004). Pierwszy problem to dźwignia zmiany biegów. W pozycji „luz” jest bardzo sztywna „nie wraca” trzeba przesuwać ją używając nieco siły np. jak odchylę ją w prawo to tak pozostaje.
        Witaj, czyli my mamy Ci powiedzieć co jest powodem ?

        A jak TY sądzisz ? Masz jakieś pomysły, podejrzenia, spostrzeżenia ? Ja osobiście nie jestem medium...

        Przesmaruj mechanizm, linki, obejrzyj go sobie, może zobaczysz jakąś pękniętą sprężynę, zatarty sworzeń itp.

        Zamieszczone przez adam056
        Drugi problem to wspomaganie jest strasznie „słabe”. Czy tak jest w tych modelach, czy jest może możliwość regulacji siły wspomagania?
        Trudno jednoznacznie stwierdzić, dla jednego jest słabe, dla mnie z kolei za mocne, to kierowanie jednym palcem powoduje, że brak jakiegokolwiek wyczucia. Ja mam co prawda auto z 2000 roku.
        Gdybyś miał mało płynu we wspomaganiu to najpierw byś to pewnie usłyszał.

        Regulacji siły wspomagania nie ma.

        Możesz sprawdzić sworznie kulowe zrotnicy i łożyska górne Mcphersonów, przy zatartych kierownicą kręci się ciężej.
        Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

        Komentarz

        Pracuję...